Για την καλύτερη και πιο εύχρηστη εμπειρία χρήστη, ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies.

Ακύρωση Παραγγελίας – Επιστροφή προϊόντων – Υπαναχώρηση

Κάθε πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων και οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν. Χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί με οποιοδήποτε τρόπο η συσκευασία τους.


Προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή email, η οποία πρέπει να αποσταλεί εντός της ανωτέρω προθεσμίας. Εάν ο πελάτης αποστείλει ηλεκτρονικώς τη δήλωσή του για υπαναχώρηση, η εταιρεία θα του επιβεβαίωση την λήψη της υπαναχώρησής του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Για να τηρήσει ο πελάτης την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλει την δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής του, πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Επίσης, ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω στην εταιρεία τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε στην εταιρεία ότι υπαναχωρεί. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν ο πελάτης στείλει πίσω τα προϊόντα πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Ο πελάτης επιβαρύνεται με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων.


Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που το Eye Factory θα πληροφορηθεί την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά προκειμένου να διαπιστώσει ότι παραμένουν στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Η εταιρεία θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητώς κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθεί ο πελάτης έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Η εταιρεία δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.


Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση και τα χαρακτηριστικά των αγαθών.


Προκειμένου να προχωρήσετε σε επιστροφή, παρακαλώ χρησιμοποιήστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ.